Beoordeeld met een 8 na 2737 beoordelingen

Verzending en bezorging

Verzendkosten

Verzending binnen België

De verzendkosten voor bestellingen binnen België zijn standaard € 3,95. Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden.

Verzending buiten België

Voor bestellingen buiten België wordt er een vast verzendtarief berekend. Hierop geldt niet de regel 'vanaf € 50 gratis verzending'.

Verzending naar de rest van Europa:

Verzending naar de rest van de wereld:

€ 10,-

€ 25,-

N.B.: Voor bestellingen buiten België geldt: na verzending uit het magazijn, krijgt u een email dat het pakket verzonden is. Er wordt dan een track-en-trace code aangemaakt, maar deze krijgt u niet automatisch toegezonden. Indien gewenst kunt u deze track-en-trace per email opvragen.

Verzendwijzen

Er zijn twee mogelijkheden om uw pakket binnen België te bezorgen. De levertijd kan variëren tussen de 1 en 3 werkdagen. Tijdens actieperiodes kan de levertijd afwijken.

De levertijd kan variëren, afhankelijk van het land van bezorging. Buiten Europa wordt uw pakket standaard naar het afleveradres gestuurd en kunt u niet kiezen voor een ophaalpunt. 

GLS (levertijd 1-2 werkdagen*)

* = Tijdens actieperiodes kan de levertijd afwijken

Het pakket wordt naar uw huisadres verzonden via GLS. De bezorging vindt plaats van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00. Als u kiest voor deze verzendwijze, wordt het pakket normaal gesproken de volgende werkdag, maar zeker binnen 2 werkdagen, bezorgd.

  • Bij bestelling kiest u de verzendwijze Thuislevering via GLS.
  • Nadat het pakket uit ons magazijn is vertrokken, ontvangt u van GLS een email waarmee u tot 24:00, op de dag van verzending uit het magazijn, kunt aangeven wanneer u het pakket in ontvangst wilt nemen.
  • U ontvangt een track-en-trace code om de verzending te volgen. Volg hier uw bestelling met uw track-en-trace code op https://gls-group.eu/BE/vl/pakket-volgen.
  • Mocht u niet thuis zijn, ontvangt u bericht van GLS over een volgende bezorging of bezorging bij buren. Als u een Niet-Thuis code heeft ontvangen, kunt u deze hier invoeren om alsnog aan te geven op welke wijze u uw pakket in ontvangst wilt  nemen op https://gls-group.eu/BE/en/home.

Mocht u vragen hebben over uw bezorging nadat deze uit het magazijn is vertrokken, kunt u contact opnemen met GLS via de GLS Hotline +32 (0)255 66 211 of vult u het contactformulier in op de website. Voor meer informatie over bezorging via GLS, gaat u dan naar https://gls-group.eu/BE/en/home.

UPS ACCESS POINT (voorheen Kiala - levertijd 2-3 werkdagen)

Bij het bestellen kiest u een UPS Access Point bij u in de buurt. Hier kunt u uw pakket ophalen binnen de openingstijden van het ophaalpunt. Als u kiest voor deze verzendwijze, ligt het pakket normaal gesproken binnen 2-3 werkdagen op het ophaalpunt.

  • Bij bestelling kiest u zelf het punt wat voor u het beste uitkomt. U kiest zelf waar en wanneer u het pakket ophaalt. U hoeft dus niet thuis te blijven voor een thuislevering.
  • Nadat uw bestelling in ons magazijn is klaargezet voor verzending, ontvangt u een verzendbevestiging. Hierin vindt u een Track & Trace code om de zending te volgen. 
  • U krijgt automatisch bericht van Kiala of UPS als uw pakket op het punt is aangekomen en u het pakket kunt ophalen. In deze email staat nogmaals het adres van het UPS Acces Point. 
  • De openingstijden van een ophaalpunt zijn flexibel. Vaak kunt u hier buiten kantooruren ook terecht. 
  • Het pakket blijft 14 kalenderdagen op het ophaalpunt liggen. U heeft ruim de tijd om op een eigen moment het pakket op te halen. Vergeet u het pakket? Geen probleem, u krijgt een herinnering om het pakket op te halen!
  • Het is even gemakkelijk om een pakket terug te sturen als ophalen.

Mocht u vragen hebben over uw bezorging nadat deze uit het magazijn is vertrokken, of voor andere vragen, kunt u terecht op de website van UPS via https://www.ups.com/content/be/nl/index.jsx.